Website anno 2015
Méér dan alleen een visitekaartje
Om anno 2015 echt gevonden te worden dient uw website volgens Google meer te zijn dan een alleen een visitekaartje. Hieronder een lijstje over websites en vindbaarheid anno 2015:
Punten die je vindbaarheid verbeteren
Actuele informatie
Google rankt websites hoger die continue nieuwe informatie plaatsen
Reponsive webdesign
Reponsive webdesign (desktop-mobile-tablet) is een must voor Google
Blogs & artikelen schrijven
Standaard linkbuilding is uit. Blogs en artikelen schrijven is nu een must
Belangrijke aandachtspunten
1e pagina Google vergt aandacht
Moeilijkheidsgraad 1e pagina van Google wordt steeds hoger dus vergt specialistische & technische aandacht (o.a. oude links en incorrect gebruikt van SEO)
Webmasters geen SEO-guru
95% van de webmasters hebben geen kennis van Google optimalisatie anno 2015, terwijl 90% van bedrijven hen wel inschakelt
Hoge bouncerate slecht voor positie
Bouncerate website vergt meer aandacht dan ooit
Maar er zijn hierdoor ook kansen:
- U kunt voorlopen op de concurrentie als u de juiste partij inschakelt
- U inziet hoe blogs kunnen werken voor uw bedrijf
- U bereid bent te investeren in uw eigen bedrijf
- Een website is een marketingmiddel geworden mits op de juiste manier gebruikt
3 seconden regel
Bezoekers geven u gemiddeld 3 sec. om te zien wat uw bedrijf doet.
Op welke website kunt u het best zien wat het bedrijf doet?

Versus

Doel website bepalen
De bezoeker wil graag eerst weten of dit bedrijf zijn/haar problemen kan behandelen, de bezoeker is op zoek naar gelijkenissen of gelijkgestemde.
De bezoeker wil het product direct zien en eventueel aanschaffen. Hierbij is de homepage vaak van minder belang omdat het product op zich geoptimaliseerd is in Google.
De bezoeker wil bepalen of zij een keuze voor u gaat maken op basis van de getoonde informatie die amusement uitstraalt. U dient er dus voor te zorgen dat u een tipje van de sluier laat zien en nieuwsgierigheid opwekt.
De koper wil inspiratie over uw werk en bepaald n.a.v. de projecten of zij u inhuren.


De koper wil simpel en snel een afspraak kunnen maken. Deze tool is vooral handig voor beautysalons en kappers en voornamelijk ook voor hun vaste partners.


Als uw snel veel downloads wilt vergaren omdat u bijvoorbeeld online cursussen wilt verkopen.
Als uw snel veel nieuwsbrief aanmeldingen wilt vergaren is dat dus het hoofddoel van uw website. Dit zal dan ook bij ieder artikelen en pagina weer terug dienen te komen. Een goede content strategie is hierbij zeer bepalend.
look & feel
Design 2012
Design anno 2015
Verhogen van uw rendement
Veranderen personal touch
Door hier een persoonlijke teamfoto toe te voegen, heeft de website ruim 45% meer aanvragen gehad.
Veranderingen doorvoeren via Eye tracking
Voorbeeld 1:
Voorbeeld 2:
Je ziet dat in het oude design veel bezoekers niet naar de diensten kijken. De site is voor veel bezoekers daardoor onduidelijk. In het nieuwe design kijken bezoekers veel gerichter naar de diensten van deze onderneming.
Technische optimalisatie
- Url Google geoptimaliseerd
- Titels voor foto’s , gebroken Links, keyworddichtheid etc..
- Max aantal woorden op homepage
- Interne linkstructuur opbouwen
- Social media inzetten
- Contentstrategie opzetten
- Blog activeren
- Snelle laadtijd

Social media
- Zorgt voor Google vindbaarheid
- Duidelijke strategie zorgt voor betere engagement!
- Installatie van analytics en webmastertools voor monitoring (meten=weten)
Responsive webdesign
- Zorgt voor Google vindbaarheid
- Google straft zelfs websites zonder responsive design, simpelweg omdat de bouncerate hoger is.

Doorlopend traject/ nooit meer alles opnieuw
Bij het maken van een website bent u nog niet klaar. Google ziet een bedrijfswebsite als waardevol als er vaak dingen op gebeuren. Leuke trucjes zoals linkbuildingen likes op facebook kopen is als waarde voor je website allang achterhaalt. Google ranked bedrijven hoog die waardevolle informatie bieden voor bezoekers. Zo zijn blogartikelen en actief op social media van groot belang. Niet iedere ondernemer heeft hier altijd tijd voor. Dit zorgt ervoor dat je wegvalt in de zoekresultaten.
WordPress is een platform wat draagvalk heeft bij miljarden gebruikers over de gehele wereld. De inrichting hiervan dient u over te laten aan experts, marketingexperts. Vroeger kwam u weg met een website die er mooi uitzag. Tegenwoordig gaat het om de inhoud. Weet u nog…slechts 3 seconden geven bezoekers u de tijd om te vertellen wat u te bieden heeft.
Webmaster
óf
Marketingteam
Gratis workshop
Wij bieden u niet alleen de expertise maar tevens de uitleg hoe u zelf naar het succes kunt groeien. U wordt bewust gemaakt van alle succesfactoren waardoor u ook in de toekomst beter uw beslissingen kunt maken.

Waar kijken bezoekers naar op uw website?
Ontdek waar uw bezoekers naar kijken als zij op uw website belanden. Maak gebruik van onze revolutionaire tool die meet waar bezoekers naar kijken. Zo ontdekt u actieve verbeterpunten voor uw website.